Nagroda za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularno-naukowe z dziedziny mediów elektronicznych za publikację "Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie polskiej wersji serwisu Youtube" dla Pani dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin
09.06.2021
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin – kierownik kierunku Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, PR prowadzonego w Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UPJP2 nagrodzona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Kapituła Nagrody im. dr. Pawła Stępki przyznała nagrodę w kategorii "B" za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularno-naukowe z dziedziny mediów elektronicznych za publikację "Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie polskiej wersji serwisu Youtube".
Serdecznie gratulujemy!