Zaprojektuj swoją przyszłość na komunikowaniu promocyjno-wizerunkowym!
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie to interdyscyplinarny kierunek studiów z zakresu komunikowania w świecie biznesu i mediów. W czasie trwania dwóch lat studiów magisterskich nauczysz się m.in. planowania strategii marketingowej marki, tworzenia kampanii reklamowych, budowania pozytywnego wizerunku i relacji z mediami, czy opinią publiczną. Dzięki praktykom zawodowym i zajęciom praktycznym, poza rozległą wiedzą teoretyczną zdobytą na wykładach i ćwiczeniach, rozwiniesz cechy i umiejętności potrzebne w branży.
Czego nauczysz się na studiach?
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o projektowaniu wizerunku, neuromarketingu, czy psychologii biznesu, to komunikowanie promocyjno-wizerunkowe z pewnością będzie dobrym wyborem. W planie studiów znajdziesz też np. zajęcia z zarządzania, human resources, kreatywności multimedialnej, czy treningu kompetencji komunikacyjnych.
Studenci mają możliwość wyboru swojej ścieżki w branży dzięki trzem specjalnościom, które oferują zdobycie wiedzy i kompetencji w obszarach takich jak:
- reklama i branding
- public relations
- projektowanie promocyjne
Program studiów nastawiony jest na rozwijanie praktycznych umiejętności, dlatego wiele zajęć prowadzonych jest przez osoby na co dzień pracujące w branży. To według studentów, jedna z głównych zalet komunikowania promocyjno-wizerunkowego na #UPJP2.
To bardzo ciekawy kierunek. Do wyboru są aż trzy specjalności, także każdy znajdzie coś dla siebie. Studia są nastawione na praktykę, co jest jego głównym atutem. Dodatkową korzyścią są zajęcia, które są prowadzone przez praktyków.
Klaudia, studentka I roku komunikowania promocyjno-wizerunkowego
Jak dostać się na komunikowanie promocyjno-wizerunkowe?
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się kandydaci z polskim lub zagranicznym dyplomem ukończenia studiów wyższych. W postępowaniu rekrutacyjnym punkty przyznawane są za ocenę uzyskaną na dyplomie ukończenia studiów oraz średnią ocen z ich przebiegu. Szczegółowe kryteria przyjęcia dostępne są na stronie internetowej.
Znajdź swoje miejsce w świecie marketingu i PR-u
Absolwenci kierunku poszukiwani są przez wielu pracodawców w agencjach reklamowych, firmach branży medialnej, czy komunikacji marketingowej i PR-owej. Po studiach możesz szukać pracy m.in. jako specjalista do spraw promocji, budowania wizerunku firmy, czy relacji z mediami i opinią publiczną. Umiejętności zdobyte na studiach pomogą Ci również rozpocząć własną działalność jako freelancer.
Program studiów został skonstruowany tak, aby studenci mogli nabyć cechy i kompetencje przydatne na szybko zmieniającym się rynku komunikacji marketingowej i PR-u. Nasi absolwenci doceniają praktyczny charakter studiów, dzięki któremu mogą zdobyć umiejętności niezbędne w ich przyszłej pracy.
Na komunikowaniu promocyjno-wizerunkowym podobało mi się, że było wielu prowadzących praktyków z zewnątrz, realnie pracujących w zawodach związanych z marketingiem i reklamą. Dzięki studiom zyskałam pojęcie np. o prawie patentowym, czy grafice komputerowej.
Magda, absolwentka komunikowania promocyjno-wizerunkowego
Zadowoleni studenci to nasza wizytówka. Dlatego, jeśli masz głowę pełną pomysłów, z łatwością rozwiązujesz problemy, a do tego szybko się uczysz weź udział w rekrutacji na #UPJP2 i wybierz komunikowanie promocyjno-wizerunkowe!
Artykuł przygotowała dla Ciebie studentka Emilia Wojciechowska.